16 grader och sol

Väder kan ju verkligen göra en lycklig!! Igår och idag har det varit 16 grader och sol här i London, och imorgon ska det till och med bli 17 graader, typ sommar! :D Lunch på uteservering i solen igår kunde inte ha varit bättre! Annars har jag inte gjort så mycket sen senaste inlägget, ute och sprungit och pluggat och kollat gossip girl. Idag ska jag hem till cammi och kolla på en fransk film som vi sedan ska redovisa, det kommer blir roligt hehe. Sen ikväll ska jag nog ut och springa! Imorgon blir det grillning hemma hos antonia :)) sjukt mysigt när det ska bli så varmt och soligt!!!! Och mot kvällen blir det utgång! Nu ska jag gå, kanske ut och stå i solen ett tag, puss!!

PS. jag har ääntligen hittat ett iPhone skal som jag vill ha!! På den här sidan: http://icoversuf.blogg.se/ kan man beställa klassiska skal i olika färger med ingraverad text!!! Jag vill ha att det står Jennifer eller Jennifer Ljungquist eller nåt, awesome! Jag ska beställa!


Exempel på två skal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0