China Town

Just nu ligger jag och lyssnar på spotify och solen lyser in genom mitt fönster, åå vad glad jag blir!! Igår hade jag fredagsmys med twinsen, Mandi och Becca, vi kollade på Jurassic Park som faktiskt var rätt bra. Idag ska jag förhoppningsvis till China Town med Camilla och Rebecca j, vill äta kinamat och kolla på kina stuff hihi. Förhoppningsvis ska jag också inhandla Gilly Hicks bikinin! Men först ska jag ut och springa, skönt att ha det gjort på morgonen! Ikväll kanske det blir utgång, får se hur jag känner senare. Awesome lördag, puss

JUSTE btw, jag fick ett mail från min mentor på Rydberg som sa att jag får komma tillbaka dit till 3an!!!! (det var inte säkert innan, jag var reserv). Huuur grymt??? :D happyy yeeah

Kommentarer
Postat av: Agnes

Inte så awesome! Du kunde ju ha börjat hersby ;) hih saknar dig hjärtat <3

2011-03-23 @ 09:40:52
URL: http://menyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0