Långweekend i Paris

Wooo! Imorgon drar jag, Camildred, Rebecca och många andra härliga människor till Paris för att dra runt och hänga! Jag ska träffa Mattis (kusin) som jag inte har sett sen i julas. Kul! Planerna är: Svenska Skolan på fredag (och hälsa på Emma som går där), mycket franska baguetter croissanter kaffe osv på café i solen, shopping, franskt vin på uteservering, utgång och annat franskt och mysigt. Det ska tydligen bli 23 grader och sol på lördag!!!!! Och varmt på fredag också men inte lika. Annars händer inte så mycket, har precis fått tillbaka rösten efter att vara (i princip) utan sedan i fredags. Helt sjukt lätt för att bli hes. Nu ska jag packa klart! xx


Två av mina Paris amigos, Camilla och Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh imorgon redan?? Jealous... Men ha det himla mysimys!! Hihi :-)

2011-03-31 @ 00:16:56
URL: http://lfmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0