Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Igår blev det utgång med Olivia, Camilla och hälften av tjejerna i svenska skolan kändes det som, för att fira Ebba som fyller 18 idag!! Det blev kul men inte så sent, vilket var skönt då jag var ute och gick/sprang imorse! Annars idag har jag pluggat med mandi och becca och ätit pannkakor till lunch, och nu ska jag antingen läsa i svenskaboken (Robinson Crusoe) eller kolla på gossip, får se vad jag väljer, heheh. Bra helg har det varit i alla fall! Och nu är det bara en helg kvar sen är det Paris-helgen sen helgen när mormor & morfar kommer hit, sen påsklov!! Ooj lite panik! Men det blir bra! Imorgon ska jag boka klipp/slingtid på en soft salong inne i London! xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0