sportlov

Nu är jag hemma igen efter flera mysiga dagar med elin. Kan börja med att berätta om min lördagskväll, det blev en impulsutgång med lisa, görel, elina och elin!! Vi drog till ett ställe i Shoreditch, dansade i några timmar och hade askul. Däremot tog det ages att åka hem och jag hann sova i cirka två timmar heheh. Jag och elin har i alla fall haft det jättebra, i söndags efter att hon kom hit hängde vi lite här ute i Richmond/Kingston. Vi åt på Wagamama och åkte till Hampton Court (vilket jag älskade eftersom jag är obsessed med Henrik den åttonde) och såg på Black Swan på Odeon på kvällen, myycket värd film! I måndags och igår gick vi runt och shoppade massor runt Soho/Oxford Street och idag har vi varit på Ladurée och köpt macaroons, suttit och snackat i Hyde Park och gått runt i Mayfair. Efter att elin åkte till heathrow åkte jag hem och åt och drog vidare hem till lisa för att ha grey's reunion kväll whii!!! Så jag kom hem därifrån för ett tag sedan. Får se hur jag spenderar resterande fyra dagar av lovet :))) puss!


Elin i London idag

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej! Vem ska jag nu åka till Hampton Court med? :'( ledsen i ögat

2011-03-03 @ 18:12:37
URL: http://camillassommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0