Stockholm helg

Åååh jag har haft bästa helgen på länge!!! Så sjukt himla mysig och bra!! I torsdags impulsbokade jag och carolina en resa till sverige till mig! Så jag drog iväg fredagmorgon och överraskade mina föräldrar:))) Riktigt kul! Så jag har haft en spontan helg med familjen och släkten och jag hann faktiskt träffa agnes lite snabbt också!!! Hihi. Fredagkväll blev det Maria middag (försenad namnsdagsmiddag då alla tjejer på mammas sida heter maria) hos mormor och morfar med dem och min morbror och hans familj! På lördagen var jag med familjen och på kvällen träffade jag och carolina agnes och drog hem till carolinas pojkvän och träffade lite folk. Sen när alla drog ut åkte jag och c hem, mös i vårat rum och somnade till SATC 2! Jag saknar redan min syster väldigt mycket, hon är verkligen bäst, det var hon som kom på att jag skulle åka hem i helgen från första början. I alla fall en mycket värd helg, och på hemresan mötte jag upp rebecca j och vi tog samma flyg hem!!! Nu är det back to reality, eller nåt hehe!! Kanske ska träffa camilla ikväll!:) xx


Bästa syster i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0