Sommartid

Fredagskvällen blev mer än lyckad!!! Först jättegod middag hos Antonia med härligt sällskap, sen ut och dansa tills morgonen! Igår var jag inne i London själv lite snabbt och kollade runt och bokade klipp och slingtid, det blir den 9 april, längtar. På kvällen blev det utgång igen på samma ställe som i fredags, dock drog jag, Manda och Becca hem riktigt tidigt eftersom vi gick upp i hyfsad tid idag och pluggade lite. Dessutom gjorde sommartiden att klockan blev mer än vad den egentligen var.. men hur skönt är det inte att veta att det är sommartid?? Jag blir helt lycklig av det! Nu ska jag äta lite bagels med cream cheese till lunch, goott! xx


Jag och Olli innan utgång i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0