Apple <3<3<33333

Bra dag, idag och igår. När jag var på Apple Store i Westfields igår så var de först lite otrevliga och lät mig vänta nästan en timme på hjälp. De sa att det skulle kosta £80 för lagning om det bara var skärmen/glaset som behövde bytas men £139 om det var så mycket fel att jag behövde en helt ny telefon. Sedan fick jag prata med en jättetrevlig kille som sa att jag behövde byta ut hela och få en ny telefon, men han verkade tycka lite synd om mig eller något för min telefon blev i alla fall ett undantag och jag behövde inte betala något, men om det hände igen skulle jag behöva betala! Lite sjukt men jag blev jätteglad. Gillar Apple mer och mer!!!

Så idag har jag varit och hämtat min nya iPhone och bestämde mig för att köpa ett helt skyddande fodral den här gången (innan ville jag att telefonen skulle synas mer för att den är så fin som den är och trodde det var jätteliten risk att det skulle hända något med den, men man lär sig ju av sina misstag.... heheh..) Så köpte ett från Ted Baker som jag hoppas är bra. När jag ändå var på bra humör (shoppinghumör) idag så köpte jag en bikini också! Förut när jag skrev om att Olivia skulle köpa en som jag hade hittat på Gilly Hicks (Abercrombie's underklädesmärke) åt mig i usa så funkade inte det, men idag hittade jag en annan därifrån och köpte den!!!

Igårkväll hängde jag med Olivia hemma hos mig, vi lagade god middag och såg på film, riktigt soft. Nu ska jag nog plugga lite, puss!

iPhone fodral från Ted Baker

Kommentarer
Postat av: C

Jättefint skal fenni!!!!!

2011-05-11 @ 00:28:02
Postat av: Elin

Blogggaaaa <33



Bums.

2011-05-25 @ 17:37:12
URL: http://lfmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0