Nothing compares, no worries or cares, regrets and mistakes, they're memories made. Who would have known how bittersweet this would taste?

Det är så mycket nu, inte bara skolan, utan allt! Upp och ner i värdfamiljen heela tiden. Sjukt mycket roligt förra helgen och nu till helgen! Nu i fredags var jag ute med camilla och några andra och hade en grym kväll. Den här helgen åker min värdmammi bort, skönt ja, och så är i princip allt mitt plugg slut så då blir det fest. Längtar framåt men ändå inte, längtar hem men ändå inte. Jag har sagt det förut men vet inte riktigt om jag menade det då men nu börjar jag faktiskt känna lite panik över att åka härifrån, vad ska hända när jag kommer hem? Jag lämnar en hel värld här. En hel familj (vännerna). Allt känns så kontigt, vet inte om jag är glad eller ledsen eller orolig eller vad mitt problem är. Haha jag låter verkligen inte som mig själv men aja. Ikväll ska jag tagga ner, för att vara utvilad för franska nationella och psyko redovisning imorgon! Sedan kan jag ha kul imorgon kväll. Life is good ändå. xxx


Kommer bland annat sakna den här underbara tjejen, Olivia (till vänster), jättemycket

Rubrik: Someone like you - Adele (älskar hennes låtar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0